Lightspeed leader

Storia di u Sviluppu di a Cumpagnia è Punti Unichi di Vendita di Prodotti

Fundatu in u 2015, Huizhou Xinyang hè una marca di punta in l'industria di l'illuminazione chì integra R&D, pruduzzione è vendita.A linea di prudutti include l'illuminazione esterna, l'illuminazione industriale, l'illuminazione di casa, l'illuminazione cummerciale è altri campi, chì copre torcia, lampi frontali, luci di bicicletta è altri prudutti.A nostra marca hà stabilitu relazioni di cooperazione à longu andà è stabile cù centinaie di venditori in più di 50 paesi è regioni in Cina, Europa è i Stati Uniti, è hà accumulatu una larga basa di clienti è hà stabilitu una immagine di marca eccellente.
A nostra cumpagnia hà dumandatu a registrazione di a marca di i Stati Uniti "XYHWPROS" in 2021.7, è a registrazione di a marca hè stata successu in April 2022.
Xinyang s'hè unitu à Alibaba in 2021, è hà ottenutu u Alibaba Strength Merchant Certification SKA in 2022.1, chì dimostra u sistema di produzzione perfettu è a forza di a nostra fabbrica.
A cumpagnia hà talenti è tecnichi prufessiunali di R&D, una catena di supply matura è stabile, gode di i vantaghji di l'acquistu è a produzzione di materiale, un strettu cuntrollu di qualità è una consegna garantita.Aspittemu a cooperazione cun voi.

Puntu di vendita unicu di u produttu
1> SUPER LUMINOSA E POTENTE: U nostru faro ricaricabile aghjurnatu pò lancià un fasciu super luminosu di 60 piedi per una illuminazione à longu andà di notte.6 livelli di luminosità, L'IC hè programabile è pò persunalizà u modu di illuminazione necessariu da i clienti.
2> DURATA DI VITA DI 100000 HRS: Questa polvera è IPX66 faro LED impermeabile hè un must-have in a lista di l'essenziali di campeghju.I fanali per l'adulti sportanu una custruzzione d'aluminiu di qualità aerodinamica pensata per trattà e cundizioni estremi.
3> SNUG FIT: Indossate i lampi frontali in 2 modi diffirenti: pò esse aduprata cum'è una linterna portatile, attaccata à a banda di nylon regulabile per una adattazione còmoda intornu à a testa o muntata cum'è una luce di cappellu duru cù i ganci furniti.
4> RECHARGEABLE: Ùn lasciate micca più in u bughju!Avete queste luci di campeghju caricate è pronte per andà quandu avete bisognu.Ogni luce vene cun una batteria 2000mAh / 2200mAh / 2600mAh / 3300mAh per 3-4 ore di usu.Include un cunvene cable Type-C per a carica.
5> MULTIPURPOSE: Ùn hè solu stu faro LED ricaricabile, hè ancu versatile.L'applicazioni per questu sò sia persunali sia industriali: corsa all'apertu, percorsi in bicicletta, passeggiate cù u cane, materiale di campeghju, attrezzatura per caminata notturna, o accessori per caschi per un cascu di custruzzione.

asdag

Tempu di posta: 07-07-2022