Lightspeed leader

Global Lighting Engineering Market Prospect Forecast A Cina hè u più grande stock potenziale

Europa
In lugliu di u 2000, l'UE hà implementatu u "Prughjettu Rainbow" è hà stabilitu a Direzzione Esecutiva di Ricerca (ECCR) per sustene è prumove l'applicazione di LED bianchi per mezu di u prugramma BRITE/EURAM-3 di l'UE, è hà affidatu 6 grandi imprese è 2 università per implementà. .U pianu prumove principarmenti a crescita di dui marcati impurtanti: prima, l'illuminazione esterna d'alta luminosità, cum'è semafori, grandi segni di visualizazione esterna, luci di vittura, etc.;secondu, almacenamentu di discu otticu d'alta densità.

Giappone
Dapoi u 1998, u Giappone hà cuminciatu à implementà u "Planu di Luce 21st Century" per prumove u sviluppu è l'industrializazione di a tecnulugia di illuminazione semiconductor.Hè unu di i primi paesi in u mondu à inizià una pulitica industriale LED.In seguitu, u guvernu giapponese hà publicatu una serie di pulitiche pertinenti per incuragisce è prumove l'illuminazione LED, aiutendu cusì u mercatu giapponese à diventà u primu paese in u mondu à ottene una penetrazione di 50% di l'illuminazione LED.

In u 2015, u Ministeru di l'Ambiente di u Giappone hà sottumessu un prugettu à a sessione regulare di a Dieta, chì includeva una pruibizione in principiu di a produzzione di batterie, lampi fluoriscenti è altri prudutti cun cuntenutu eccessivu di mercuriu.Hè statu passatu in a sessione plenaria di u Senatu Giapponese u 12 di ghjugnu di quellu annu.

US
In u 2002, u guvernu federale di i Stati Uniti hà lanciatu u "Programma Naziunale di Ricerca per l'Illuminazione di Semiconductor" o "Programa di illuminazione di a prossima generazione (NGLl)".Finanziatu da u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti, u prugramma hè implementatu cumuna da u Dipartimentu di a Difesa è l'Associazione di Sviluppu di l'Industria Optoelettronica (OIDA), cù a participazione di 12 laboratorii, cumpagnie è università chjave statali.In seguitu, u pianu "NGLI" hè statu incorporatu in l'"Energy Act" di i Stati Uniti, è hà ricevutu un totale di 10 anni di sustegnu finanziariu di $ 50 milioni annu per aiutà à sustene i Stati Uniti in u campu di l'illuminazione LED per stabilisce un rolu di dirigenza l'industria LED glubale, è di creà una industria LED lucale in i Stati Uniti.Più high-tech, opportunità di travagliu di altu valore aghjuntu.

Analisi di u Mercatu Globale di Ingegneria di L'illuminazione
Da a perspettiva di a scala di u mercatu globale di l'ingegneria di l'illuminazione, da u 2012 à u 2017, a scala di u mercatu di l'ingegneria di l'illuminazione glubale hà cuntinuatu à aumentà, soprattuttu in 2013 è 2015. In 2017, a dimensione di u mercatu di l'ingegneria di l'illuminazione glubale hà righjuntu 264,5 miliardi di dollari, un aumentu. di circa 15% paragunatu cù 2016. Cù u cuntinuu libbirati di a capacità mercatu di China, a scala glubale illuminazione ingegneria mercatu cuntinuà à cresce rapidamente in u futuru.

Analisi strutturale di l'applicazioni di l'ingegneria di l'illuminazione globale
Da a perspettiva di u campu di l'applicazione di l'ingegneria di l'illuminazione glubale, l'illuminazione di a casa conta per 39,34%, cù una parte più grande;seguita da l'illuminazione di l'uffiziu, cuntendu 16,39%;illuminazione esterna è illuminazione tenda sò 14,75% è 11,48%, rispettivamente, cuntandu 10% sopra.A parte di u mercatu di l'illuminazione di l'ospitale, l'illuminazione architettonica è l'illuminazione industriale hè sempre sottu à 10%, un livellu bassu.

Quota di Mercatu Regionale Globale di Ingegneria di L'illuminazione
Da a perspettiva di a distribuzione regiunale, a Cina, l'Europa è i Stati Uniti sò sempre i mercati più impurtanti.U mercatu di l'ingegneria di l'illuminazione di a Cina cuntene finu à u 22% di u mercatu globale;u mercatu aurupeu conta dinù circa 22%;seguita da i Stati Uniti, cù una quota di mercatu di 21%.U Giappone hà cuntatu 6%, soprattuttu perchè u territoriu di u Giappone hè chjucu, è a rata di penetrazione in u campu di l'illuminazione LED hè stata vicinu à a saturazione, è a rata di crescita hè menu di quella di a Cina, l'Europa è i Stati Uniti.

A tendenza di sviluppu di l'industria globale di l'ingegneria di l'illuminazione
(1) Tendenza di l'applicazione: L'illuminazione di u paisaghju serà valutata da parechji paesi, è u spaziu di u mercatu hà un grande putenziale.In quantu à l'ampiezza di l'applicazione, si estenderà à più paesi, cum'è l'Africa è u Mediu Oriente.Attualmente, u mercatu di l'ingegneria di l'illuminazione in queste regioni ùn hè micca sviluppatu in modu efficace;in In termini di a prufundità di l'applicazioni, hà da più penetrà in u campu agriculu è altri campi industriali, è a tecnulugia di l'ingegneria chì deve esse risolta in diversi campi cambiarà ancu.
(2) Tendenza di u produttu: U tassu di penetrazione di LED serà più migliuratu.In u futuru, i prudutti di l'ingegneria di l'illuminazione seranu duminati da LED, è u livellu di l'informatizazione è l'intelligenza di i prudutti serà più altu.
(3) Tendenze tecnologiche: A cooperazione internaziunale trà l'imprese di l'ingegneria di l'illuminazione serà rinfurzata.In u futuru, u prucessu di cuncepimentu è a tecnulugia di custruzzione di parechji paesi avarà un saltu qualitatiu sottu a premisa di scambii cuntinui.
(4) Tendenza di u mercatu: In quantu à l'illuminazione LED, u mercatu di i Stati Uniti tende à esse saturatu, è u mercatu si riuniscerà più in Asia, in particulare in India, Cina è altri paesi cù una forte dumanda di prughjetti di illuminazione.

Previsione di u mercatu globale di l'industria di l'ingegneria di l'illuminazione
Cù i sforzi incessanti di parechji principali mercati di l'ingegneria di l'illuminazione, a dimensione di u mercatu globale di l'ingegneria di l'illuminazione in 2017 hà righjuntu circa 264,5 miliardi di dollari americani.In u futuru, i grandi paesi cuntinueghjanu à introduci pulitiche per sustene u sviluppu di l'imprese di l'ingegneria di l'illuminazione lucali, è alcune grandi cumpagnie internaziunali cuntinueghjanu à accelerà u ritmu di esce per sviluppà u mercatu, è u mercatu globale di l'ingegneria di l'illuminazione cuntinueghja à mantene. crescita rapida.A dimensione globale di u mercatu di l'ingegneria di l'illuminazione ghjunghjerà à 468,5 miliardi USD da u 2023.


Tempu di post: 23-May-2022