Lightspeed leader

Cume selezziunà u megliu lampu per esterni?

Forte cumpetenze di selezzione di fari di luce:
1. Facile à ricaricà a bateria.Hè megliu à aduprà un lampu a prova di splusioni chì pò esse incaricatu in ogni locu, ancu in un picculu paesi di muntagna, sempre chì ci hè electricità, o in a maiò parte di i casi, a bateria ideale cù questa caratteristica hè 18650 batterie.
2. Risparmio energia.Hè impussibile di purtà un gran numaru di batterie per l'attività outdoor, cusì pruvate d'utilizà lampi LED luminosi d'alta efficienza per assicurà una luminosità sufficiente è una longa vita di bateria.Hè megliu per avè un lampu di luce alta cù un prufilu di bassu luminosità chì pò ghjunghje à più di decine d'ore, in casu chì pò cuntinuà à illuminà ogni notte per più di una settimana in casi estremi.
3. Good performance waterproof.In cunfrontu cù l'usu in casa, u primu prublema chì deve esse risoltu in u putente faro hè impermeabile.U standard impermeable rassicurante hè di sicuru IP66.Si pò esse usatu nurmalmente quandu imbiccu in acqua bassa.Di sicuru, ùn hè micca un prublema per luttà contra a pioggia.In un certu sensu Sicondu u sopra, l'impermeable hè ancu una parte di a fiducia esterna.
4. Dimming multi-livellu.L'emergenza di a tecnulugia di dimming multi-livellu fa infine chì a luminosità è a vita di a bateria appariscenu nantu à u listessu faro LED.Pudete sceglie a luminosità più adatta per diversi scopi, cum'è campeghju, caminata, ricerca, ecc.À u listessu tempu, a tecnulugia di dimming multi-livellu hà ancu derivatu assai funzioni ausiliarii, cum'è u signale di distress SOS, chì pò mandà u codice Morse per aiutu quandu scontru periculu, è dumandà aiutu da u persunale di ricerca è salvata.
5. High reliability.I sporti outdoor necessitanu strumenti di illuminazione per esse "disponibili in ogni mumentu".Se l'attrezzi di illuminazione cù una scarsa affidabilità fallenu à travaglià in un mumentu criticu, hè fatale, è u più seriu pò purtà à a vita in minaccia.Per quessa, l'alta affidabilità hè u principiu più impurtante per a scelta di l'arnesi di illuminazione sportiva LED outdoor.
6. High luminosità.L'ambienti di l'attività outdoor hè cumplicatu, è nimu pò guarantiscia chì tipu di situazione vi affruntà.Quandu l'illuminazione d'alta luminosità hè necessaria, hè assai periculosa chì u faro putente ùn sia impotente.Per quessa, una lampadina d'alta luminosità hè un strumentu d'illuminazione essenziale, soprattuttu per spiegà strade micca familiari.A luminosità massima di u lampu d'alta putenza deve esse preferibile più di 200 lumens.
7. Picculu è lumera.I fanali led ricaricabili per l'esterno duveranu esse u più chjucu in dimensioni è ligere in pesu quantu pussibule, in modu chì ùn aumenteranu micca a carica è risparmianu energia quandu sò purtati fora.In generale, hè megliu cuntrullà a torcia di testa persunale in 150 g.Di sicuru, l'illuminazione di grande zona di Headlamp waterproof deve esse sfarente in u pesu, u voluminu è a luminosità.


Tempu di Postu: Dec-19-2022